Monday, October 17, 2016

Forex Bma Aanwyser

15 Swing handel met VMA039s Deur Gebruiker op April 29, 2011 - 09:44. Deur Grant Chappell Ek het al met behulp van Walters stelsel (scalping stelsel 6-a) vir 'n geruime tyd nou, oefen, te verander opdatering en handel. Een verandering wat ek gemaak het losraak baie lyne totdat slegs 4 oorgebly het, synde die 1, 4, 26 en 100. Op die 5M grafiek het dit te lank om te werk met al die VMAs word bereken. Ek het gevind dat ek 'n paar fundamentele probleme met sy scalping stelsel, dit wil sê: Ek is nie 'n goeie scalper. Ek is te stadig kan nie wag vir die sein Verwag 'n beurt wat nie die geval kom nie neem winste en kry gestop uit kry te opgewonde om teen die groter tendens en sonder om te weet dit. So, wat ek gedoen het, was om 'n EA om alternatiewe tydraamwerke bestudeer. Gevind 4H was die beste. Minder sensitief vir tydsberekening as 5 miljoen minder druk / quick-denke nodig minder tyd in die voorkant van die rekenaar Stel dit en gaan. Geldeenheid paar, my fave is euro, maar enige tipes trending is goed, GBP, AUS, NZ, CHF Trading opstel: VMA 1, 4, 26 en 100. Ek het die sjimpansee 2.1 ossillator op die grafiek om te kyk na verskille hoofsaaklik. Vir die opstel van die parameter op die VMA, ek verander die ADX lengte tot 8, en die die MA lengte is 1, 4, 26, 100. Die veranderde ADX glad dit 'n bietjie. Gebruik jou fave kleure. Onthou dit is al MT4. Trading reëls: As die VMA 1 is bo die VMA 4, gaan lank. Reverse vir teenoorgestelde. Sy so eenvoudig nie. Ek kyk na die 26 vir 'n paar dinge, een wat in die middel termyn tendens en ook retracements, dit tref soms die 26 en gaan voort, dit is 'n simbool volgens Walter Ek dink. Beskermende stop geplaas op die oomblik van toetrede en gebaseer op ATR (20). Dit is min of meer 50 punte. Winste: Dit is 'n tendens volgende stelsel, sodat ons nodig het om hulle te laat hardloop. Oorspronklik Ek laat net die omgekeerde kruis sny my uit, maar ek het gevind dat 'n kleiner swaai, dit kan lei tot 'n verlies, selfs wanneer jy op meer as 100 punte, so ek gebruik het Van Tharps idee van sleep 'n stop met 3X ATR wat min of meer 150pts. Kan dit wees dat eenvoudige Wel, miskien. Die VMA is anders as 'n gereelde SMA of EMO in dat hulle 'n veranderlike van ADX gewerk in hulle. ADX meet die sterkte van die tendens, so basies het ons 'n bewegende gemiddelde wat sal beweeg wanneer pryse is trending en wanneer dinge te konsolideer, nie beweeg nie, selfs gaan plat. Dit help met die groot probleem van MA, dat dit sy geheel verslaan natuur. Die 1 en 4 kan plat saam met gelyke waardes sonder kruising. Dit sal een in 'n handel (geen uitgang seine) en uit 'n klomp van die verloorders (geen inskrywing seine) indien die pryse betree opeenhoping hou. handel altyd uit die lyn. As dit weg van die lyn beweeg het, sal dit daardie gaping 90 van die tyd te vul. Dit is 'n tendens volgende stelsel, so verwag 'n onttrekking wanneer dit nie sterk is trending. Om my te help om uit naby die top, ek gebruik 'n volgkeerverlies van 150 punte wat rofweg 3x ATR (20) van die 4H. Soms vind ek dat nadat dit styg, dit omval en as jy wag vir die omgekeerde kruis, kan jy 'n baie punte verloor. Wat gebeur wanneer die kruis is wanneer jy slaap, werk, ens Jy kan nie wag vir 'n retrace om die Dark Green 26, of kyk na die hoogste hoog, aftrek 150 punte uit daardie en maak hierdie waarde van jou stop verlies. Dit is gelykstaande aan om in aan die begin. Pas jou posisie grootte om jou groter stop, en die verhoogde risiko in nie begin by die begin van die swing weerspieël. Nog 'n inskrywing is die plat lyn tempo. Baie keer die lyn sal plat en gelyk wees en dan is dit sal daal (styg) as 'n idioot en laat die lyne. Baie keer die prys sal teruggaan en stop jy uit. Ek stel 'n tempo van die hoogste hoog en laagste laag in bykomend tot die kruis en vat wat eerste kom. As jy kyk na die foto, sal jy daarop let dat ons kortsluiting op die tempo, het 210 punte in die bank, en dan moes dit terug op / oor te steek op die feit dat ons 56pts as jy dit gebruik a150pt TS, of niks as die gebruik van omgekeerde kruis as 'n afrit strategie . Ek is op soek na die lewensvatbaarheid van die uitfasering van poste by 100pts of so. Met ander woorde twee wins teikens, een by 100pts, die ander 'n volgkeerverlies. Hieronder is die screen shot van 'n 1jr bestuur van 'n EA ek gebou om te toets vir stelsel lewensvatbaarheid. Deur Grant op 3 Mei 2011 - 00:43. Om Dais kommentaar, ek is seker jou trending aanwyser sou werk. My probleem met MT4 is dat ek geen programmeerder. Ek het gekies om my stelsel visueel eenvoudige maak en om dit te bereik, het ek gevind dat 'n tendens volgende stelsel wat staatgemaak op bewegende gemiddeldes was die beste vir my. As die kleiner MA is bo die groter MA, die neiging is en omgekeerd. Ek die VMA gebruik te kap op die whipsaws wat inherent met MA maar anders as wat dit is nie anders as die stelsel een eerste leer oor in Forex 101, die bewegende gemiddelde kruis. Die idee dat wanneer ATR is groter as St Dev dui op 'n tendens is geldig dit is die groot besluit kerse wat ons wil hê. Ons is op soek na dieselfde ding. Wat ons nie weet nie, is hoe groot is die tendens. My aanwysers is die sleep tipe en so is joune. Vir hierdie doel het ek 'n jou koek en eet dit ook verdeel wins teiken van 100 punte bedink vir die helfte en 'n roete stop van 3 keer die ATR (20), wat min of meer 150 punte. Die 100pts neem wins in die geval die neiging is nie sterk en die volgkeerverlies vir die groot beweeg. Net soos ek gedoen het met Walters oorspronklike stelsel op dit gebaseer is, jy is vry om dit te verander as jy wil. Dankie vir die kommentaar, Grant Deur Grant op 3 Mei 2011 - 14:06. As jy kyk na die eerste pic, 'n verskil is wanneer 'n ossillator maak hoër laagtepunte en die prys maak laer laagtepunte of verse. Die links afgewyk toon 'n neiging om kort te gaan, die tweede een te lank gaan. Basies die rigting van die ossillator sal jy die nuwe rigting van die tendens te gee. Die eerste divergensie daarop neer op die OSC en later tendens die pryse laer. Jy moet versigtig wees, want dit is 'n leidende aanwyser en jy het geen idee wanneer die tendens sal verander, aangesien dit 'n geruime tyd neem en voortgaan in dieselfde rigting vir meer punte as jou stop verlies. Vra my hoe ek weet 'n goeie PDF vir divergensie is om Trend Bepaling google. Divergensie deur John Hayden. Hy werk met RSI maar al ossillators is soortgelyk. Soos ek gesê het met die VMA, dit het 'n neiging om nie te steek wanneer dinge sywaarts, as jy kyk na die tweede pic, sal jy sien dat aan die bokant dit plat gegaan en die waardes van die rooi en swart is dieselfde. Gewoonlik met 'n EMO 1 en 4, sal dit die kruising by byna elke paar kerse. Wat die nie-kruis middel is daar geen uitgang-sein as jy op die oomblik in 'n handels - en geen inskrywing sein as jy nie in 'n handel. Whipsaws is die vloek van MA, hierdie verminder hulle. As jy 'n blik op Walters stelsel wat gekoppel aan die bokant neem, sal jy sien dat hy praat oor momentum en 'n reënboog kontraktering en uit te brei. Dit kan vir jou makliker wees om te sien, maar ek het al met behulp van hierdie vir so lank dat ek dit dalk geïnternaliseer. Een ding wat ek wel weet, is dat wanneer die 4 lyne konvergeer, hou styf. Dit kan nie 'n kontrak nie meer so moet uit te brei, en gewoonlik met geweld Daar is baie subtiele om enige stelsel, selfs al is dit 'n relatief eenvoudige MA kruis, so ek kan nie beklemtoon hoe belangrik dit screen tyd. Hierdie stelsel is basies 'n 1 en 4 kruis. As jy die kruis mis, kan jy op 'n plat tyd deur óf gaan met die tendens of deur die gebruik van 'n tempo inskrywing. Is dit help. Wat ek voorstel is aan die sjabloon gemaak het om die 1M grafiek en kyk dinge beweeg. Dit maak nie verf wat is lekker. Net kyk na die kerse vorm, die lyne beweeg, die sjimpansee ossilleer. Skerm tyd is wat ek voorstel. Miskien kan jy kom met 'n paar eienskappe wat ek havent gesien Dankie vir jou kommentaar. Deur Gebruiker op 5 Mei 2011 - 05:59. Ag, OK. Ek het gedink ek sien dat youd gedoen 'n EA so aanvaar kan jy daardie kode indien dit nie reeds voeg en ek didnt laai jou aanhegsels. Dankie vir die opvolg. Lyk soos 'n goeie, weldeurdagte strategie. Siek beslis inputing hierdie draad as ek enige waarde kan toevoeg, maar Im meer uit die kodering hoek. As 'n eenkant, sal dit goed wees as die filter op kan staan ​​om te toets, in welke geval kan ek 'n aanduiding te plaas net vir daardie filter as dit gebruik sou word. Alhoewel ek vermoed dat jy FX kundiges (beslis in vergelyking met my) sal genoeg hê op jou kaarte. Deur Gebruiker op 15 Mei 2011 - 18:38. Lief vir hierdie metode Grant. Ek pas dit op staafgrafieke wissel en 'n SMA van 3 verskuif deur 3 vir ekstra bevestiging bygevoeg. Werk goed vir scalping wanneer Im op my rekenaar. Enige kans dat jy kan jou EA post so ek kan rond speel met die instellings om langtermyn resultate Deur Gebruiker op 6 Augustus 2011 kyk - 20:54. Ek laai al aflaaie: chimp21.mq4, FantailVMA3.mq4, scalper. zip en hulle geïnstalleer. My grafiek toon 1 alles behalwe die VMA 1,2,26,100 lyne. Ek sien net 1 Geel line. MT4 Indicators Hier is ons reeks MT4 Aanwysers Ons MT4 aanwysers is sagteware wat gelaai kan word in die MT4 platform om jou te help handel. Jy kan dink aan 'n MT4 aanwyser as 'n prop, dit is 'n instrument wat gebruik kan word gelaai op 'n handel grafiek om jou te help sien wat gebeur in die mark. Trading Aanwysers is die kern van tegniese ontleding. Hier is ons huidige portefeulje van aanwysers wat jou sal help jy handel die markte. Ons het ons aanwysers verdeel in drie hoofkategorieë. Ons het toegang aanwysers. uitgang aanwysers, handel bestuur, ondersteuning en weerstand en tendens aanwysers. . Elke aanwyser is ontwerp om 'n ander funksie te verrig en is gekodeer in so 'n manier dat die seine wat hulle genereer is duidelik en presies. Met hierdie inligting wat jy kan 'n beter handel besluite wat jou handel sukses sal verbeter. Ons bied al ons handel aanwysers in al die groot platforms, insluitend TradeStation, eSignal, MultiCharts, ShareScope, NinjaTrader en Meta Trader. Ons het hierdie ses platforms gekies omdat elke platform het iets uniek aan ons kliënte te bied. Ons handel aanwysers gebruik kan word in al die markte, insluitende aandele, Forex, Commodities, Indekse, ETF's en Futures op enige tyd raam met vertroue en gemak. Indien u enige verdere vrae oor die geskiktheid van enige van ons aanwysers of as jy hulp begin met 'n verhandelingsplatform moet asseblief don8217t huiwer om kontak met ons te kom. Ons is lief vir om te hoor van mede-handelaars en aspirant nuwe handelaars alike. Indicators en ossillators Forex tegniese aanwysers voorspel valutabewegings Definisie 'n tegniese aanwyser van die forex mark is 'n reeks van statistiese punte wat gebruik word om bewegings geldeenheid voorspel. Hier volg 'n lys van die bekendste aanwysers. Van hulle kan jy leer om 'n tegniese aanwyser van jou eie te bou en aan te pas om dit te. Relatiewe sterkte-indeks bewegende gemiddelde Konvergensie divergensie (MACD) stogastiese ossillator Getalleteorie Gapings Waves Chart Formasies Trends relatiewe sterkte-indeks: Hierdie gewilde FX aanwyser meet die verhouding van op en af ​​beweeg en regularizes berekeninge sodat die indeks word bereken op 'n 0-100 reeks . 'N RSI van 70 of meer sal aandui dat die instrument is oorgekoop. As sy 30 of selfs minder as dit, dit is 'n teken van die instrument word oorverkoop. Stogastiese ossillator: stogastiese ossillator word gebruik om oorverkoop of oorkoop instrumente op 'n 0-100 skaal wys. Hierdie aanwyser baseer sy waarnemings wat in 'n b uptrend pryse aan die einde vir vaste tydperke geneig om saam te kom in die hoër deel van die reeks. Aan die ander kant, wanneer pryse duik in 'n b verslechtering neiging, pryse aan die einde bymekaar teen die laagste gedeelte van die reeks. Twee lyne wat deur Stogastiese berekeninge - K asook D. Dit is gebruik om oorverkoop of oorkoop afdelings vertoon in 'n grafiek gemaak. Die afwyking tussen hierdie lyne en die optrede van die prys van die instrument bied 'n outentieke handel teken. Bewegende gemiddelde Konvergensie divergensie: MACD bestaan ​​in die plot twee momentum lyne. Hierdie reël is die verskil tussen twee EMA - eksponensiële bewegende gemiddeldes - en die sneller lyn wat is 'n EMO van die verskil. As die sneller en MACD lyne kruis, is dit 'n teken dat 'n trending verandering is waarskynlik. Getalleteorie: Fibonacci getalle: Die getalle in hierdie volgorde - 1,1,2,3,5,8,13,21,34 is geskep deur die byvoeging van die aanvanklike 2 getalle tot die derde nommer te kry. Die verhouding van 'n aantal van die volgende groter getal is 62. Dit is 'n bekende Fibonacci getal wat retracement kenne. 38, die omgekeerde van 62, is ook gebruik as 'n retracement nommer. Gann nommers: 'n voorraad handelaar in die 1950's, WD GANN 'n fortuin gemaak van meer as 50 miljoen in die kommoditeit en aandelemarkte. Om dit te bereik, het hy metodes wat hy self ontwikkel om instrumente wat gebaseer is op assosiasie tussen die beweging van pryse en tyd handel. Ganns metodes kan nie maklik verduidelik. Maar basies het hy gebruik van hoeke in kaarte om uit te vind weerstand en ondersteuning gebiede en voorspelling tendens veranderinge van die toekoms. Elliott golfteorie: Elliott teorie is 'n analise van die mark metode wat gebaseer is op herhalende golfpatrone, sowel as die Fibonacci-ry. 'N perfekte Elliott patroon vertoon 'n vyf-golf vorentoe beweging wat gevolg word deur 'n drie-golf agtertoe beweging. Gapings gapings is die ruimtes wat op die staafgrafiek bly. Hulle dui die plekke waar daar geen handel gedoen is. Tendense tendense verwys na die prys rigtings. Upmoving pieke saam met krippe aandui Uptrends. Pieke wat saam val met krippe wys 'n verslechtering neiging. Hulle bepaal die helling van die huidige tendens. 'N onderbreking in 'n tendens lyn dui gewoonlik 'n ommekeer in die tendens. Peaks saam met krippe beskryf die omvang van die saak. Bewegende gemiddeldes: Hierdie gemiddeldes gebruik word om inligting van pryse gepolijst sodat tendense asook vlakke van weerstand en ondersteuning te bevestig. Hierdie gemiddeldes is ook nuttig om 'n spesifieke handel strategie in termynkontrakte of 'n mark 'n besluit en B op / af trend. Which aanwyser werk die beste vir divergensie Niandra, alle aanwysers is afgelei van die prys. Ossillators meet tempo van verandering van die prys, en vertragingen in die prys vertoon as ossillator verskille, bloot as gevolg van die manier waarop die ossillators bereken. In die meegaande grafiek, sowel MACD (12,16,9) histogram en RSI (14) show divergensie. Hoekom Prys is remmend (die helling van die geel lyne raak minder steil). Of, met ander woorde, die afstand tussen opeenvolgende laagtepunte daal. Die probleem met aanwysers: dit is nie net oor wat aanwyser te gebruik, maar hoe om dit te kalibreer. Verskillende parameter instellings sal heeltemal verskillende resultate gee - hoe kan ons weet vooraf watter instellings die mees winsgewende divergensie seine Antwoord sal gee: ons moenie. En 'n verlangsaming nie die geval is nie noodwendig lei tot 'n ordentlike ommekeer. Dit mag dalk net 'n kort korreksie (sommige winsneming, miskien) verteenwoordig tydens 'n skuif. Sentiment dryf prys, en dan prys dryf aanwysers. Vandaar aanwysers is 'n simptoom, nie 'n oorsaak. Prys die geval moet kalibrasie, en dit is ook tydraamwerk onafhanklik. Hoe langer ek voortgaan om kaarte te bestudeer, hoe meer het ek besef dat byna alles die moeite werd geleer kan word deur te kyk na die prys alleen. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword November 2009 Status: Lid 1093 Posts Niandra, alle aanwysers is afgelei van die prys. Ossillators meet tempo van verandering van die prys, en vertragingen in die prys vertoon as ossillator verskille, bloot as gevolg van die manier waarop die ossillators bereken. In die meegaande grafiek, sowel MACD (12,16,9) histogram en RSI (14) show divergensie. Hoekom Prys is remmend (die helling van die geel lyne raak minder steil). Of, met ander woorde, die afstand tussen opeenvolgende laagtepunte daal. Die probleem met aanwysers: dit is nie net oor wat aanwyser te gebruik, maar hoe om dit te kalibreer. Verskillende. Aangesluit November 2010 Status: Lid 250 poste wat ek geskryf het nadat ALGOS vir gereelde divergensie inskrywings gebaseer op Trix en BR Squeeze (gebaseer op Bollinger bands) in easylanguage. Die rede vir twee aanwysers was dat 'n mens nodig het om 'n beslote naburige divergensie tot die naaste lae / hoë en die doel van die tweede aanwyser meet was om te kyk vir 'n afwyking om 'n meer afgeleë lae / hoë. As albei voorwaardes voldoen as die strat gee aanleiding tot die inskrywing. Dit het gewerk beter as net een Stoch. Maar dit blyk dat hierdie item tegniek gewerk beter as uitgang tegniek na alles. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword Julie 2007 Status: Lid 5392 Posts Divergensie kan nuttig as deel van 'n samevloeiing van tegnologie redes om te gaan teen die onmiddellike heersende prys aksie wees. in die geval van 'n gereelde dibergence beide lomp en lomp die beste raad is om raak te sien wat die herhalende patrone van divergensie is op die instrumente en t / FS van keuse. Dws in die geval van 'n gereelde divergensie, daar is onmiddellike patrone, opeenvolgende patrone en binne dieselfde piek / vallei patrone. Met behulp van 'n lang instellings op jou gekose ossillators jy is meer geneig om dieselfde piek / vallei divergensie sien terwyl die gebruik van korter instellings is meer geneig om te sien aparte piek / vallei divergensie te ontwikkel, (dws wanneer die ossillator af of geslaag het deur middel van sy horisontale nul as voor kom terug op / af 'n aparte piek / vallei vorm.) Dalk het 'n langer opstel en 'n korter omgewing ossillator en soek die confluennce altwee wys waar afgewyk word van die prys. Maak seker dat jy verstaan ​​wat so 'afgewyk word van die prys is wat jy vertel oor die prys, soos verwys na in die poste hierbo, en soek prys aksie bevestiging en ander tegniese samevloeiing. Onthou ook dat die prys (waarskynlik) nie die geval skuif in die teenoorgestelde rigting van die onmiddellike previling prys aksie net beacuse ons 'n mooi divergensie patroon kan hê, maar becasue van 'n wanbalans tussen vraag / vraag of vraag / aanbod (sien ek waarskynlik beacuse daar 'n argument dat TA is self die vervulling-daar kan 'n paar waarheid in hierdie om alles mate wees.) Soek die samevloeiing van meer as 1 t / f, bv dikwels in 'n tendens na 'n terugsakking kan jy weet dat 'n korter t / f sal wees toon gereelde divergensie terwyl die t / f bogenoemde is dit showiing verborge divergence. Rainbow Magic met CRB kaarte Aangemeld Junie 2009 Status: lid 418 Posts Niks nuuts hier. Alle verkry uit verskeie forums. Wil net besonderhede gelaai af my rekenaar in die geval van hardeskyf ineenstorting hou. Maak gebruik van 1) Konstante Range Staafgrafieke behulp EA om af kaarte produseer. CRB kaarte help om duidelik te sien prys aksie. 2) Veranderlike bewegende gemiddelde Indi genoem Fantail met ADX stel om 8 Dit VMA pap wanneer die mark nie trending. Gebruik die templaat. Basiese idee: Gebruik twee verskillende grootte wissel staafgrafieke. Sit die EA op twee 1 minuut kaarte. AUD / USD stel een op verskeidenheid van 4 (vasgestelde tyd raam tot 4) 'n ander op reeks van 8 (vasgestelde tyd raam tot 8). (Kan dieselfde omgewing vir euro / dollar gebruik.) Maak seker dat quotshow gapsquot gemerk. Klik oop op die regte pad en vind die betrokke kaarte oop te maak hierdie en voeg die sjabloon. Fantail Rainbow gee 'n sterk visuele van wat die huidige tendens is. Swart bo magenta tendens het. Swart onderstaande magenta tendens neer. K. I.S. S. Kyk uit vir swart VMA om plat te gaan op die 8 neut reeks grafiek. Dit is sein om te kyk vir 'n handelsmerk. Skuif na die 4 neut reeks grafiek vir toelating. Entry wanneer bar sluit buite die reënboog in die rigting van die tendens op 8 pit grafiek. Uitgang handel wanneer die prys sluit terug oor swart VMA. K. I.S. S. Stel SL na Hi! Of: Kyk vorige inskrywing sein duur. Gebruik Easy Order script om ambagte te bestuur. Dit script kan jy die persentasie risiko per handel stel en beweeg lyne tot vlakke wat die handel te pas en dit word bereken dat die grootte van die einde vir jou afhanklik risiko instellings en rekening grootte. Let. Die swart VMA maak mooi stappe op of af in 'n tendens. Verandering van die tendens en dit kan plat gaan maak stappe in die teenoorgestelde rigting. Kan gebruik 'n ossillator met divergensie te help haal dit op. Probeer Handelaars dinamiese indeks vir hierdie standaard instellings. Beste inskrywing is op verandering van die tendens. Neem die eerste quotstepquot en laat die res. Wag vir 'n nuwe tendens om in te voer. Laat pitte op die tafel, maar dit is die veiligste handel van alle. Ek wonder of dit kan outomatiese in een of ander manier Maklik orde instruksies kopieer van Sangmane Hierdie inprop geïnspireer deur 'n paar groot skrifte / gereedskap wat beskikbaar is op VF waaruit die handel makliker. Ek het hierdie eenvoudige hulpmiddel vir my die vermoë om sl / tp vir nuwe orde spesifiseer deur gebruik te maak van die muis (sleep lyn voorwerp) gee. Insette SL / hand TP is 'n vervelige taak, veral vir lui handelaar. Dit monitor ook bestaande handel sl / tp, wat beteken dat dit sal bestaande SL / tp en oop prys (vir hangende einde) verander wanneer dit 'n ander waarde tussen bestellings SL / tp en die ooreenstemmende SL / tp lyn voorwerp waargeneem. Ander funksie: - baie grootte outomaties bereken op grond van die bepaalde risiko. - 'N eenvoudige pop-up menu wat jou toelaat om 'n bevel wat gebaseer is op kaartjienommer Anders as die meeste lyn voorwerp gebaseer handel gereedskap vinnig te sluit, is hierdie program nie die geval is gebruik EA vir die monitering van lyne beswaar elke tik, of 'n script wat deurlopende herhaling met sekere vertraging gebruik. Dit ontdek muis te sleep aktiwiteite (vandaar die rede waarom dit gebruik DLL) en vuur die nodige script. Alle script sal terugkeer sodra sy werk (die opening van nuwe orde / wysiging van bestaande bestellings) klaar. Om te gebruik: - aflaai aangeheg zip-lêer. hierdie rits bevat 5 skrifte (EasyOrder mq4.) en een EasyOrder. dll - uittreksel mq4 lêers te gids skrifte, dll-lêer na die gids biblioteke - heg EasyOrder om grafiek waar jy wil nuwe orde of wysiging by bestaande bestellings oop - jy moet net heg / hardloop EasyOrder. mq4 skrifte. Ander skrifte genoem EasyOrderDraw, EasyOrderSubmit, EasyOrderXXXX is metgesel skrifte wat uitgevoer word deur dll, nie om te loop met die hand New Order - nuwe orde te berei, kliek combo box wat teks quotNew Orderquot het, kies Koop Stop (byvoorbeeld) - program sal teken drie lyne, elkeen van hulle is SL (rooi), oop prys (goud) en tp (blou). sleep dit na die verlangde posisie. - Klik op stuur, lees vordering op waarskuwing venster verander SL / TP - sleep SL / TP lyn toemaak orde - klik Close knoppie, sal jy sien 'n pop-up wat die lys van bestellings kaartjie Verwyder Venster - Regskliek op enige deel van die orde venster, op die pop-up menu, kies verwyder. Laat my weet wat jou ervaring met hierdie baba Update 2011/02/24: - kennisgewing Voeg as program versuim het om die mark horlosie handvatsel te kry - Wanneer die gebruiker sleep SL / TP lyn, lyne van geslote orde sal verwyder 2011/02/25: - Voeg nuwe pop-up menu-item om lyne (DLL) te verfris - lêers apart gelys 2011/07/10: - - Risiko baie is bewerkbaar, kan jy enige lot grootte (DLL) tik Sit nuutste update (16 Maart 2011) op die voorblad na die vind van 'n paar nuwe inligting oor adxvmas gekombineer met tlomi nie lag ma, het metode verander. Google het die sjimpansees quotForex Tradesquot vind dit sal jy op 'n ander forum. Maar my twis is om dit toe te pas om CRB kaarte. met behulp van 5 pit en 1 pit kaarte. Gewerk 'n verrassing tonite met die stadige Europese mark. gevind dat 'n voortsetting van die netto af tendens vir 'n paar mooi pitte. Aangeheg Image (Klik om te vergroot)


No comments:

Post a Comment